Puya o da in manele ?

PuyaLa o promovare a acestui blog pe mess cineva ma intreaba :

„Auzi nu cumva ai impresia ca Puya se da pe manele  , adica uitate la melodia VIP nu se duce spre manele usor usor ? „

Eu unu nu stiu ce sa zic intr-un fel imi plac melodiile da si mie mi se pare ca degenereaza de la forma cunoscuta si vulgara de hip-hop dar … , asta fiind parerea mea eu va astept impreuna cu prieteni, fani ,rude chiar si familie sa va dati cu parerea

Acum hai sa vedem si despre ce melodie este vorba !

Un răspuns to “Puya o da in manele ?”

  1. deci p bune mel asta e manea curata,mie una asa mi se pare.imi place puya,ink imi place chiar dak aqm e prea comercial😐 dar totusi ma gandesc k degenereaza prea mult rapul din dorinta de a vinde kt mai mult…dsp romanisme 2 ce sa sp…unele mel sunt chiar misto,spre exp ”fresh”,asta e tare,dar frate ”vip”???!! incepe k o manea…eu l’am auzit p puya live si canta chiar bine,dar o da prin balti cu mel de genu asta…in fine,km asta e parerea mea

Lasă un răspuns

