Interviuri cu Puya !

In piesa “Change” spui : “I can change the world”. Ce ai vrea tu sa schimbi in Romania?

„As vrea ca lumea sa dea mai multa importanta celor care merita cu adevarat. Sunt, de exemplu, cativa actori care ar merita mai mult respect decat au acum pentru ceea ce au facut. In ultima perioada au inceput sa moara, lumea vorbeste 3-4 zile despre ei si dupa aceea gata. In schimb avem multi nebuni de la Spitalul 9 care apar la cinci televiziuni. Cred ca ar trebui sa ne apreciem mai mult talentele. Sunt si foarte multi sportivi care au ajuns sa faca cariera si la un moment dat s-au oprit tocmai pentru ca nu sunt bani sau chestii de genul asta.”


Consideri ca succesul pe care l-ai avut cu “Undeva-n Balcani” si “Change” se datoreaza faptului ca mesajul transmis a fost inteles?

„Am urmatoarea problema: vin copii de sase ani la mine si-mi spun “Mama, ce-mi place piesa”. Eu sunt sigur ca ei nu stiu ce dracu’ spun eu acolo. Unii asculta ca este beat-ul ala care suna a muzica lautareasca, altii asculta versurile. Venise cineva la Focsani cu un copil de trei ani si zice “Uite, e fanul tau!”. Cum sa fie fanul meu? Nu stie nici cum il cheama. Nu ma gandesc la chestia asta cand fac o piesa. Trebuie sa-mi placa in primul rand mie. Si daca mie imi place e ok. Nu fac chestii ca sa aiba succes, adica numai pentru asta. Nu gandesc piesele ca niste reclame.”

 

De ce GSP?

„Pentru ca nu mai exista magazine de muzica. M-au sunat foarte multi prieteni si ma intrebau de unde sa-si cumpere CD-ul. Se pare ca magazinele au disparut odata cu aparitia internetului. Am stat si m-am gandit ca este o solutie buna pentru ca oricine vrea albumul poate ajunge usor la un chiosc de ziare. Decizia am luat-o impreuna cu casa de discuri. Nu m-am gandit neaparat la bani, bani castig din concerte nu din vanzarile de discuri care sunt destul de mici. M-am gandit in primul rand ca cei care isi doresc acest CD-ul sa ajunga usor la el.”

Lasă un răspuns

