La Familia – Consecinte

Pe mtv.ro a fost lansat în exclusivitate videoclipul piesei “Consecinte”, semnat La Familia în colaborare cu Cedry2k & Bibanu. Acesta este inspirat din filmul “Eu când vreau să fluier, fluier”, iar piesa vorbeste de la sine.

Va dorim vizionare placuta :

Cedry2k:

Mesajul pe care am vrut sa-l transmitem este ca poti sa faci ce vrei, dar trebuie sa fii constient si sa-ti asumi consecintele. In viata esti pus in situatii limita, care cer reacţii rapide, care de multe ori sunt privite ca extreme.

Sişu:

Am vrut sa surprindem viata detinutilor din penitenciare si am expus cronologic starile prin care trece o persoana aflata in inchisoare. Am pus foarte mult suflet in realizarea acestui videoclip.

Lasă un răspuns

